piątek, lutego 13, 2015

Tapeta i zdobienie paznokci na 14-stego od po-wiek ;)


Brakuje Ci pomysłu na romantyczne paznokcie? Może moje hybrydki Cię zainspirują. Białe serduszka wykonałam...końcówką wsuwki do włosów (łuki) i pensetą (powyciągałam ogonki). Jeżeli, tak jak ja nie masz zestawu precyzyjnych pędzelków - to bierz, co jest pod ręką;) 

Jak wykonać takie lekko wypukłe serduszka? są to warstwy białej hybrydy nakładane w ilości 3, przy czym każdą kolejną warstwę nakładaj tak jakbyś zostawiała nieco brzegu poprzedniej, wtedy tworzysz ładną wypukłość. Tak, nie posiadam żelu typu "sugar effect" ale jak widzisz...można i bez niego. 

Czego użyłam? wszystko, począwszy od primera i bazy po kolorówkę i top jest z Tiftona. Jestem (zabrzmi walentynkowo) stała w uczuciach;) <3 <3 <3

A teraz -> Specjalnie dla wszystkich kobiet, które tu zaglądają - powstały właśnie te tapety. Przedstawiają one te określenia które najbardziej......








opisują naszą stronę! ;D tzn. chciałybyśmy, aby dla Was taka właśnie była. Ale tak zupełnie szczerze mówiąc, ta grafika jest skierowana do każdej z nas, aby uświadomić sobie, jaką mamy wartość, ile cech posiadamy, których absolutnie nie powinnyśmy się wstydzić. Nie jest istotne to, czy w tym popularnym święcie macie kogoś, kto Wam powie chociaż jedno z określeń poniżej. Ważne jest to, abyście wierzyły w siebie na co dzień, miały siłę i motywację do działania. Nie ważne, czy jesteś samotna, czy zamężna od kiedy tylko pamiętasz - to jesteś Ty, drugiej takiej NIE MA;) WYKORZYSTAJ TO! 







Z okazji 14-lutego, życzymy Wam:
- aby wszystkie kosmetyki Was kochały i nigdy nie uczulały
- żeby promocje były z Wami nie tylko w Rossmanie!
- Żebyście były tu z nami

a o resztę się nie martwcie - my po-wieki o Was zadbamy;)

W następnych postach dowiecie się, jakie kosmetyki kochają po-wieki. Będziemy doradzać, odradzać, porównywać i malować;)

Buźka ;*
B.

1 komentarz: