wtorek, grudnia 02, 2014

Snake nails week;) Skóra węża na paznokciach!




Cześć Laseczki! Dziś będzie zdjęciowy post o tym jak zakochałam się w stylizacji paznokci imitującej wężową skórkę. Zainspirowana licznymi filmami na You Tube, stwierdziłam, że skoro nie stać mnie na torebkę ze wężowej skórki, to chociaż stworzę sobie odrobinę luksusu na pazurkach. I tak oto przedstawiam Wam moje SNAKE NAILS.
Ja do ich przygotowania użyłam lakierów hybrydowych:
Baza+top coat = Tifton
Czarny grafit - 5th DIMENSION
Błekit = Tifton nr 23
brakatowa różowa mgiełka = Tifton 
Sposób przygotowania:
baza i 2 min w lampie
Nakładamy grafitowy ciemny bazowy kolor i uwaga... wykałaczką/sondą/patyczkiem od odsuwania skórek robimy na mokro kropeczki jasnym kolorem (ja użyłam błękitu nr 23) i staramy się to robić w liniach i naprzemiennie o tak:

po czym czekamy chwilkę aż kropeczki połączą się bokami tworząc wielokąty
i utwardzamy w lampie UV około 2 min 30sek. czyli trochę dłużej niż zazwyczaj, ponieważ dokładając produktu warstwa do utwardzania będzie grubsza. 

Na koniec przemywamy cleanerem i gotowe;)









Z pewnością te zdobienie skradło moje serce ostatnimi czasy. A Wam? ;)

Do następnego,
B.

4 komentarze:

  1. Motyw fajny, ale dłonie na pierwszym zdjęciu wyglądają niezbyt ładnie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuszna sugestia;) dopiero teraz uświadomiłaś mnie, że coś było nie tak jednak z tym zdjęciem, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne wzorki <3 też chcę takie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tym bardziej, że to moje pierwsze wężowe pazurki. Musisz spróbować, noszą się elegancko;) B.

      Usuń