sobota, maja 16, 2015

Ulubieńcy miesiąca - muzyka, manicure, buty, telefon



Maj w tym roku mnie zaskakuje, w ogóle ten rok jest dla mnie jednym wielkim zaskoczeniem.

Pogoda majowa jest co najmniej dziwna- raz słońce raz deszcz, gorąco i przeraźliwie zimno na zmianę.




LEKI na krążenie: W tym miesiącu muszę bardziej o siebie dbać. Ostatnio miałam problem ze stopami i trochę z rękami. Pod koniec dnia najczęściej swędziały/piekły (sprawdziłam, to nie grzybica) i pojawiały mi się wielkie place, które stanowiły skupiska "białych pierścieni" które z czasem drapane zamieniały się w sine place. Mimo niespełna 26 lat okazało się, że mam strasznie słabe krążenie, a moje naczynia krwionośne są wiotkie jak anorektyczka po bibie alkoholowej. Więc teraz biorę magne B6, Anapran i Diohespan max. Dają radę. Muszę tylko więcej chodzić na szybkie spacery.


BUTY:  wraz z problemem ukrwienia m.in. stóp przyszła kolej na wygodne buty. Wzbraniałam się długo i całkiem niepotrzebnie. Zakładam je teraz nawet do sukienek. Wybrałam buty ADIDAS Galaxy Elite (przeznaczone do biegania) na jakiejś dzikiej promocji z ponad 200zł na 159. Inne buty przestały istnieć;) Chyba zrobię ich recenzję w najbliższym czasie.
adidas_galaxy_elite_mujer_B33781_neodeporte_4.jpg (900×600)





MUZYKA: Po tym jak załamały mnie moje nogi i ich stan, muzyka wypychała mnie z tego smętu życia. Jeżeli chodzi o gatunki muzyczne to okazało się że w tym miesiącu można by mój gust porównać do internetu. Wszystko się tu znajdzie;)




MOJA LISTA HITÓW:


1. Major Lazer & DJ Snake - Lean On (feat. MØ)
https://youtu.be/YqeW9_5kURI - jak patrzę na dziewczynę z pierwszego planu, dochodzę do wniosku że już nigdy nie będę tak tańczyć;/ ;D


2. Kendji Girac - Andalouse
https://www.youtube.com/watch?v=FndmvPkI1Ms Nie wiem, czy to możliwe, żeby facet miał takie długie rzęsy i w ogóle...czy on jest prawdziwy? <handsome>


3. OMI - Cheerleader (Felix Jaehn Video Edit)
https://www.youtube.com/watch?v=i1Jp-V4jalI bardzo lajtowa i przyjemna nuta


4. AronChupa - I'm an Albatraoz
https://www.youtube.com/watch?v=Bznxx12Ptl0 co prawda piosenka z 2014 ale jak budzi się we mnie ognista chęć na imprezę to jest właśnie ten pierwszy kawałek before-party, jaki puszczam. Mam jakieś skłonności do dziwnych wokalistek...


5. B-QLL BUNGA BUNGA
https://www.youtube.com/watch?v=zFo1TvKDGBA mąż mnie maltretował tą "piosenką" w tym i zeszłym miesiącu, aż sama zaczęłam ją śpiewać. Bez komentarza.


6. Ride Out - Kid Ink, Tyga, Wale, YG, Rich Homie Quan
https://www.youtube.com/watch?v=X7rdg_tKzKQ Nie mogło zabraknąć soundtracku z Fast&Furious 7. By the way- film świetny jak zawsze.

TELEFON:  nigdy nie można się było do mnie dodzwonić, zawsze słyszałam ten sam tekst "po co Ci telefon kobieto!". To była ewidentna wina baterii ^^ Moje poczciwe LG L5 co prawda po 2 latach był w stanie wizualnym jak "igła", '"polak płakał jak pchał do żyda" - ale wreszcie zamieniłam na coś nowego. Padło na Kruger & Matz drive 2, w zestawie z dwiema bateriami, z czego ta większa ma pojemność aż 4000 mAh i wystarcza mi raptem na....UWAGA....tydzień!!!! Zwycięstwo! Kocham go. Tak go wychwaliłam ostatnio koleżace z pracy, że kupiła taki sam. Z jej relacji wynika, że jest bardzo zadowolona. Muszę chyba zmienić pracę i działać w reklamie albo innym marketingu.

MANICURE: i  co ja mam powiedzieć? Jestem freakiem paznokciowym, to już wiecie. Ale oszalałam, po tym jak wypróbnowałam nowe SEMILAC. O ile baza jest lejąca i trzeba się nauczyć ją nakładać to top coat jest dla mnie mistrzostwem świata. Połysk, po 2 tygodniach bez skazy, paznokcie mocne i bez uszczerbku. Brawa dla Diamond Cosmetics. Oczywiście będzie recenzja;) Poniżej wrzucam fotki z moimi autorskimi MANI:


 baza i top - semilac, kolor unique soak off 35

 baza, kolor, top - tifton

 baza, kolor, top - tifton, za efekt syrenki robi pigment z KOBO


 baza, hard milk, top - SEMILAC <3 zdjęcia z 2 tygodniowym odrostem




Zdjęcia robione są telefonem Kruger&Matz DRIVE 2




pozdrawiam Was Kobietki,
B.

0 komentarze:

Prześlij komentarz